• Writer's pictureSuomen Breikkiliitto

Breikin MM-kisat lähestyy - aika kannustaa Suomi voittoon!

WDSF:n järjestämät kisat järjestetään Pariisissa 4.12., soolokisoissa mukana myös neljä suomalaista.

Pariisin MM-kisat kokoaa yhteen breikkarit yli viidestäkymmenestä maasta, joten jännittäviä battleja ja tyylikästä pyörimistä on luvassa takuuvarmasti. Lauantain aikana kisataan B-boy- ja B-girl -soolokategorioissa. MM-kisat toimivat myös yhtenä karsintana ensi vuonna järjestettäville World Games -kisoille.

MM-mitaleista on mukana kisaamassa neljä suomalaista; B-boy -sarjassa mukana battlaamassa ovat Johannes "Hatsolo" Hattunen ja Kimmo "Haiku" Korpela, joiden lisäksi kotimaista B-girl -osaamista edustaa Anniina "AT" Tikka ja Tanja "Kid-T" Kuurola. Haiku ja Kid-T lunastivat edustuspaikan itselleen kesällä järjestetyissä MM-karsinnoissa. Lisäksi Breikkiliiton hallitus valitsi Hatsolon ja AT:n edustamaan Suomea kisoihin perustuen vahvoihin kansainvälisiin näyttöihin sekä menestyspotentiaaliin tulevissa MM-kisoissa.

Breikkililiton hallitus toivottaa kaikille breikkareilla onnea kisoihin! Raportoimme ja seuraamme kisoja viikonlopun aikana myös Breikkiliiton some-kanavissa. Ilmoitamme myös mahdollisesta live-streamista myöhemmin.

120 views0 comments