Suomen Breikkiliitto tiedottaa: Avoin haku aikuisten ja nuorten breikkimaajoukkueisiin aukeaa 22.1.2024.

Suomen Tanssiurheiluliitto ja Suomen Breikkiliitto tarjoavat jälleen mahdollisuuden liittyä mukaan maajoukkuetoimintaan ja kaikille Suomen breikkareille avoin haku maajoukkueeseen aukeaa 22.1.2024. Ensimmäistä kertaa käynnistyy haku myös nuorten maajoukkueeseen, jonka päävalmentaja aloittaa Johannes “Hatsolo” Hattunen.

WDSF:n sääntöjen mukaisesti kaikilta valituilta edellytetään Suomen passia. Aikuisten maajoukkueeseen haettaessa tanssijan täytyy olla täyttänyt 16 v. ja nuorten maajoukkueeseen hakuvuoden aikana 13 v.

Aikuisten maajoukkueen päävalmentajana jatkaa Jussi “Focus” Sirviö. Uuden nuorten maajoukkueen ensimmäisenä päävalmentajana aloittaa maajoukkuetta vuosina 2021-2023 edustanut Johannes “Hatsolo” Hattunen.

“Hienoa olla mukana! Tavoitteena on lähteä valmennustiimin ja nuorten kanssa rakentamaan paikkaa, jossa on jokaisen mahdollista löytää itsestään uusia puolia ja uutta potentiaalia sekä sen kautta myös menestystä.” Johannes summaa fiiliksiä tulevasta maajoukkuekaudesta.

Tarkemmat hakuohjeet molempiin maajoukkueisiin sekä lisätietoja maajoukkuetoiminnasta julkaistaan Breikkiliiton nettisivuilla 22.1.2024.