Hallitus 2023-2025

Aleksi Kyllönen
Puheenjohtaja

Aleksi aloitti breikkaamisen Oulussa vuonna 2000, ja matkan varrella kokemusta ja oppia breikin saralta on haettu mm. New Yorkista, Rovaniemeltä ja Ruotsin Åsa Folkhögskolanista. Aleksi on ollut mukana SBL:n hallituksessa jo kahtena hallituskautena ja vastannut liitossa markkinoinnista ja viestinnästä sekä maajoukkueen toiminnan kehittämisestä. Aleksi on toiminut myös Suomen Tanssiurheiluliitossa breikin lajipäällikkönä. Breikin ohella ammatillista osaamista löytyy muun muassa markkinoinnin tehtävistä sekä koulumaailmasta.

Johanna_edited.jpg
Johanna Loukamaa
Varapuheenjohtaja

Johanna on toiminut jo vuosia breikin parissa tapahtumajärjestäjänä (mm. Paradise Battle/Mexico) sekä niin tanssikoulun vetäjänä kuin tätä nykyä toiminnanjohtajana turkulaisessa urheiluseurassa vastaten mm. breikin kilpavalmennuksen toteutumisesta yhdessä miehensä kanssa. Johanna luotsaa eteenpäin myös breikkaajien omaa appia, ja managerina luovii uusia mahdollisuuksia sekä polkuja unelmiin omistautuneille talenteille. Breikkiliitossa Johanna haluaa erityisesti työstää lasten ja nuorten asioita sekä omalta osaltaan auttaa paikallisten tapahtumien kansainvälistämisessä.

Jussi_Focus_Sirviö-19042018-BW-6 by Timo Bjoerk_edited.jpg
Jussi Sirviö

Jussi “Focus” Sirviö on suomalaisen breikkauksen moniosaaja ja pitkän linjan tekijä. Flow Mo Crew:n Jussi on breikannut 90-luvun puolivälistä asti ja matkan varrella hän on kisannut ja tuomaroinut breikkauksen isoimmat kisat. Nykypäivänä Focus toimii Suomen breikkimaajoukkueen päävalmentajana. Yrittäjänä Jussi on kunnostautunut muun muassa Saiffa - Flow Mo Dance Schoolin, opetusportaali B-Boy & B-Girl Dojon ja breikkareiden somen CyphrSpacen parissa. Breikkauksessa Jussia inspiroi edelleen musiikki, oma tyyli ja väkevä foundation.

230515_shoot with vicious_035_edited.jpg
Victor Sono

Victor "Vicious" Sono is an active breaker that has been dancing and battling for over 15 years. He has translated artistry into community building and believes that breakers exemplify artistic genius on and off the dance floor. The Breaking sector of Finland is fully capable of growth. In order for this to happen, Victor recognizes the need for more consistent breaking events. Victor has continued to produce events annually since 2010.

Image (1)_edited.jpg

Samppa on aloittanut breikkaamisen Turussa noin 10 vuotta sitten yhdessä poikansa kanssa. Hyvinkin nopeasti Samppa aloitti opettamaan breikkiä pääasiassa pienille lapsille niin tanssitunneilla kuin päiväkodeissa tavoitteena lasten ja nuorten mielenkiinnon lisääminen liikuntaa kohtaan. Edelleen Samppa opettaa niin lapsia kuin nuoria, sekä perheitä yhdessä poikansa kanssa. Samppa toivoo Breikkiliitossa saavansa vaikuttaa lasten ja nuorten breikki opetukseen niin opettajana kuin kouluttajana, sekä tapahtumien järjestäjänä. Myös perheiden osallistaminen breikkaamiseen ja tapahtumiin on tavoitteena. Muuta ammatillista osaamista Sampalta löytyy varhaiskasvatuksesta, liikunnasta, sekä laajat pedagogisen opinnot.

Samppa Stenros

Hallituksen varajäsenet: