MITÄ TEEMME?

Suomen Breikkiliiton tarkoituksena on:
  • Laajentaa, ylläpitää ja kehittää suomalaista breikkaamista, kansainvälisyyttä ja yhteistyötä hyödyntäen

• Lisätä breaking ja hip hop -kulttuurin tunnettuutta sekä suuren yleisön kiinnostusta lajia kohtaan

• Luoda mahdollisuuksia breakdancen harrastamiseen sekä parantaa harrastajien mahdollisuuksia kehittyä lajin ammattilaisiksi

• Toimia jäsentensä valtakunnallisena liittona ja kansainvälisenä edustajana

• Luoda jäsenilleen mahdollisuuksia verkostoitua ja työllistyä tapahtuma- ja opetustoiminnan kautta

• Toiminnan muotoja ovat muun muassa: tapahtumien ja kilpailujen järjestäminen ja järjestelyissä tukeminen, koulutukset ja opetustoiminta sekä maajoukkuetoiminta

Vuonna 2020 SBL esimerkiksi:

• 2020 pidettiin järjestyksessään 20. Break SM-kisat - poikkeusoloissa soolobattlet käytiin internetin välityksellä ja crew-battle -tapahtuma on tarkoitus järjestää keväällä 2021

• 2020 käynnistettiin myös maajoukkuetoiminnan suunnittelu ja nimettiin Suomen historian ensimmäinen lajin maajoukkue yhteistyössä Suomen Tanssiurheiluliiton (STUL) kanssa. Lajipäällikkönä aloitti Aleksi Kyllönen. 2021 maajoukkue on aloittanut valmistautumisen tuleviin koitoksiin ja Aleksi jatkaa maajoukkuetoiminnan kehittämistä kovalla tohinalla

• SBL:n hallituksen jäsenestä Aino Lismasta äänestettiin loppusyksystä 2020 myös STUL:n hallituksen jäsen

Yhdistyksemme arvot:

Breikki lajina on vahvasti kansainvälinen ja perustuu suvaitsevaisuuteen. Suomen Breikkiliiton toiminnan perustana ovat yhdenvertaisuus, henkilöiden välinen tasa-arvo, liikunnan eettiset arvot sekä reilun pelin periaatteet.

Suomen Breikkiliitto ry:n säännöt löydät täältä

LRM_EXPORT_266396890195041_20181216_0021