HAE MUKAAN MAAJOUKKUEEN LEIRILLE!

Taas mennään - hae mukaan! Kesäkuun alussa järjestetään breikkimaajoukkueen vuoden toinen leiri ja haluamme kutsua kilpailemisesta ja tavoitteellisesta treenaamisesta kiinnostuneita breikkareita mukaan leirille harjoittelemaan maajoukkueen breikkareiden rinnalle ammattilaisten oppeihin. Leiri järjestetään Pajulahden urheiluopistolla, josta löytyy maailmanluokan puitteet monipuoliseen harjoitteluun ja myös kesäiseen chillaukseen. Leiri koostuu mm. erilaisista breikkitunneista ja -harjoitteista, fysiikkatreeneistä sekä asiantuntijaluennoista, joten uutta tietoa, käytännön oppia ja motivaatiota on tarjolla takuuvarmasti. Kannustamme siis rohkeasti kaikkia hakemaan mukaan!

KENELLE:

16.v täyttäneille breikkareille, joita kiinnostaa saada uusia työkaluja oman treenin kehittämiseen ja saada käytännön oppia kuinka menestyä paremmin tulevissa kisoissa Suomessa ja ulkomailla.

MILLOIN JA MISSÄ:

3.-5.6. Pajulahden urheiluopistolla. Leiri starttaa perjantaina noin klo 17.00 ja päättyy sunnuntaina lounaan jälkeen. Tarkemmat aikataulut lähetetään valituille lähempänä leiriä.

HINTA:

Leirin kulut on osallistujalle 160e sisältäen: majoituksen pe-su 2:n hengen huoneissa sekä aamupala, lounas, päivällinen ja iltapala. Maksuohjeet lähetetään valituille myöhemmin. Matkat Pajulahteen eivät sisälly hintaan (Voimme auttaa kuljetuksissa Nastolasta Pajulahteen).

MITEN HAKEA:

Lähetä sähköpostitse yhteystietosi, sekä motivaatiokirje osoitteeseen suomenbreikkiliitto@gmail.com, viimeistään su 22.5.!

Kerro hakemuksessa omasta breikkihistoriasta, sekä tämän hetken että tulevien vuosien tavoitteistasi breikin suhteen. Olemme valittuihin hakijoihin yhteydessä ti 24.5. mennessä.

HUOM! Edellytämme osallistujilta Suomen passia, sekä alaikäisiltä huoltajan suostumusta. Leirin opetuskieli on pääsääntöisesti englanti.

Mahdollisten kysymysten osalta lisätietoa antaa maajoukkueen manageri Aleksi Kyllönen mailitse osoitteesta ale.kyllonen@gmail.com

Leiri toteutetaan yhteistyössä Suomen Tanssiurheiluliiton kanssa.