Ennakkoilmoittautuminen kolmanteen Land Of The Thousand Styles -kisaan on nyt auki!

Vuoden ekat ranking-kisat lähestyy ja molempiin soolosarjoihin voi nyt ennakkoilmoittautua osoitteessa WWW.BREIKKILIITTO.FI/LOTS.

KISAMAKSUISTA: Avaamme uuden verkkokaupan Suomen Olympiakomitean hallinnoimalle Suomisport-alustalle. Suomisport-appin voi ladata puhelimeen ja se tarjoaa laajasti eri maksutapoja. Alustalle tulee myyntiin Breikkiliiton jäsenyydet, kisamaksut ja uusi kilpailulisenssi. Avaamme kaupan lähipäivinä ja infoamme siitä vielä erikseen liiton kanavilla, sekä jo ilmoittautuneita kisaajia.

Kilpailulisenssi toimii kilpailuoikeutena ja sen myötä kisaaja sitoutuu noudattamaan kulloinkin voimassa olevaa Suomen antidopingsäännöstöä. Lisenssi ostetaan aina kalenterivuodelle ja vuonna 2024 lisenssi maksaa 10 e (+ Suomisportin hallinnointikulu). Lisenssinhaltijoille pystymme myös tarjoamaan vapaaehtoista urheilijavakuutusta (tulossa myyntiin myöhemmin keväällä).

Breikkiliiton alaisten ranking- sekä SM -kisojen osallistumisen edellytyksenä on jatkossa siis Breikkiliiton jäsenyys sekä Breikkiliiton kisalisenssi*. 16.3. järjestettävään LOTS vol. 3 -kisaan ei ole erillistä kisamaksua, vaan kisalisenssin ja jäsenyyden hankkiminen vuodelle 2024 riittää.

*pl. Suomen breikkimaajoukkueen tanssijat, joilla jo STUL:n kilpailulisenssi hankittuna